Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-14, 16:27   #79
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen er nattevakt og vil ha ro i helgene

Joda, jeg er helt med på at boform krever litt av beboerne, vi bor i bygård selv. Vi begrenser inneløping, høy musikk og roping. Vi sier i fra i god tid om vi kommer til å bruke fellesområder til noe utover normalen, eller ha fest. Samtidig så må vi finne oss i at folk synger seg hjem fra utesteder sent på kveld utenfor soveromsvinduet vårt, at barn leker i bakgården fra relativt tidlig, at vi hører naboene til en viss grad og at andre f.eks. sitter ute på verandaen og snakker. Så respekten når man bor tett på hverandre går begge veier. Lever man et liv som går på tvers av de fleste andres rutiner har man ansvar for det selv også, om det da er umulig å leve med andres dagligliv innpå seg.

Jeg bor tvers over gata for tre single gutter fra midtøsten, som spiller popmusikk fra midtøsten på full guffe hver eneste dag det er sol, med vinduene på vidt gap i tillegg til at de klapper seg gjennom låtene de liker best. Av og til hater jeg dem intenst. Jeg syns det er plagsomt at jeg må lukke vinduet mitt for å kunne se en film fordi de vil høre på musikk hele kvelden. Så jeg syns de bør begrense seg, samtidig som jeg må ta hensyn til at de må få lov til å spille litt musikk.

(og etter å ha bodd et superrolig sted to uker en sommer elsket jeg dem da jeg kom tilbake! )

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat