Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-14, 22:10   #17
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veskeletehjelp søkes!

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Angående Cambridge satchel så har jeg en sånn, tror jeg. Kjøpt i Cambridge og ser akkurat sånn ut, men blå. Det er en sånn gammeldags skinnveske, og den er veldig stiv i skinnet og tar ikke en centiliter mer enn det den ser ut til. I motsetning til andre vesker jeg har som liksom vider seg litt ut hvis man fyller den. Til gjengjeld er den veldig fin da, og den lyserosa fargen var lekker.

(Også kan jeg ikke dy meg for å litt også. Er det vanlig å bruke 6000 på en veske? Og at man har flere i den prisklassen? Det eneste jeg eier som er i den prisklassen er... jeg skulle si sportsutstyr, men jeg tror faktisk det kun er sykkelen min av mine personlige eiendeler som kostet mer enn 3000.)

Ja, jeg tror Cambridge blir for stiv, selv om den er fin.

Og angående prisen. Vel, har man dilla har man dilla. Jeg har stort sett kjøpt mine dyre vesker enten brukt eller på salg, så sånn sett er det ikke såååå ille, men jeg går ikke av veien for å kjøpe en dyr en om den er fin nok.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat