Sv: Hund med på restaurant
Opprinnelig lagt inn av Esme, her.
Ja, det synes jeg. Jeg er klar over at flyselskapene har sine regler, men det er uansett slik at som hundeeier vet man at det er til plage for andre men driter i det.
Det er jo ikke tvil om noe annet. Alle kan ikke være perfekte, men da får man i allefall stå for at man driter i allergikere.
Dette er som da det var lov å røyke på fly før. Jeg røykte i studietida, men det ramla meg ikke inn å røyke på fly likevel fordi folk ble plaget av det.
Skal man trenge regler for å vite hva som er rett altså?
Driter i allergikere?! Jøss! Jeg er selv allergiker og det er nå slik at det er nærmest umulig å skulle ta hensyn til alle. Jeg vil i grunn ha meg frabedt at jeg driter i allergikere! Selv har har aldri flydd med hund, men du skal ikke se bort i fra at det skjer en dag. Om man som hunde-eier er først ute og får flybillet, så er man først ute.
Det finnes mange allergier og hensyn å ta. Selv føler jeg at jeg tilstreber meg å ta så mange hensyn som mulig. Og blir rett og slett litt sur av å lese om hensynsløse hunde-eiere både her og der.
Jeg ønsker at alle slutter med parfyme og de som har katt får kjøre bil. For meg er kattehår dom sitter igjen i klærne nok til å bli syk!
|