Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-14, 22:54   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er ikke noe jeg blir dypt og inderlig provosert over å se, ikke på noen måte. Det er bare en ting jeg aldri ville funnet på selv, fordi det oppleves feil. Litt som å sette ungen opp på et kafebord med skoene på, uten sammenligning forøvrig. Jeg har ingen som helst illusjoner om at handlevogner er rene, men jeg skal legge maten min oppi der. Den er emballert, men denne emballasjen skal inn i kjøleskapet og på bord og benker. Det virker helt feil med utesko og evt sølete barnehagedresser der den skal ligge.

Akkurat det jeg også mente og prøvde å si.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat