Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-07, 22:13   #64
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dugnadsånd (barnehage)

Vi stiller. Dette står på årsplanen og er booket lang tid i forkant så det bør ikke komme som en overraskelse. Jeg er litt kontrollfreak så jeg skriver inn sånne dager når årsplanen blir lagt ut.
I begge bhg møter man en dag i mai og en dag i september. Begge bhg har to dager å velge i på hver dugnad så det går vel opp for de aller fleste. Dessuten hadde den ene bhg et alternativ for de som ikke kunne møte; vask og stryking av gardiner/duker/håndklær osv..
Før lillebror kom så stillte vi begge på dugnad men nå har vi barna i hver sin bhg så i år gjorde vi det sånn at jeg møtte i lillebror sin og pappa møtte i storebror sin. Storebror var med i år men lillebror var ikke med siden han er så liten.
Vi får suppe først og litt kaffe sånn halveis i økten. Også er det litt sosialt sånn at man blir litt kjent.