Sv: Fra grå mus til egen stil, er det mulig?
Selvfølgelig er det mulig. Og i en hver alder, en 30-åring er ung. 
Jeg begynte langsomt å skifte stil da jeg var litt over 30. Lenge tenkte jeg at det krevde mer å gå med kjoler og skjørt enn med bukser, selv om jeg egentlig likte best det første. Men så begynte jeg bare å gå mer med det. Først av og til, og følte meg veldig pyntet, men så fortsatte jeg, til jeg nå går mer med kjoler og skjørt enn med bukser. Jeg trives med det og får mange komplimenter for at jeg kler meg fint.
For meg var cluet å gjøre det langsomt fordi jeg ville syntes det var flaut om folk rundt meg ble veldig oppmerksomme på endringen. Men skjørt en dag i uken først, og så flere etterhvert, og helt umerkelig så har du plutselig en annen stil.
Som Candy Darling sier så må du regne med at ikke alle liker det du går med, men det er det jo aldri alle som gjør heller. Jeg har aldri opplevd at noen har kritisert klærene mine. Selv om jeg sikkert regner med at det er noen som mener at jeg er overpyntet på jobb, selv i relativt streite kjoler og skjørt. Men livet er for kort til å ikke trives med de klærene du går med.
Lykke til. Det er en fin kjole og en fin kjole blir aldri feil. 
|