Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-14, 15:46   #8
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin til deig

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Brødbakemaskin? Jeg hadde en fra Kenwood (tror jeg), som var helt ypperlig til deig! Jeg fikk aldri til gærdeiger før jeg fikk den.

Nå har jeg kenwood Major classic, og den fungerer også helt supert.

Brødbakemaskin tar ikke så store deiger, men de gjør brødet fiks ferdig, så dersom man bruker ett brød om dagen er den ypperlig, til vår familie passer det perfekt. Lager ett brød hver kveld, som går med til frokost og lunsj (matpakker) til hele familien.

Vil du lage store deiger så er det kenwood som gjelder, kan til og med elte i en annen bolle enn den som følger med for å slippe å flytte deigen over til heving, men da må man stå å passe på når den elter. (Det må man noen ganger ellers også, for maskinen kan finne på å bevege seg på benken, det er det eneste jeg ikke liker med maskinen.)