Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-07, 23:12   #43
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyking når man er pasient på sykehuset

Om noen trodde at jeg mener sykepleierne skal gjøre dette, så tok de altså feil. Det var mer et hjertesukk over hvordan røykelov slår uheldig ut i enkelte tilfeller. Her er det snakk om en pasient med en ganske komplisert sykehistorie (uten at jeg vil gå nærmere inn på det), og at hun ikke får mulighet til å røyke gjør ikke saken bedre.

Og selvfølgelig er det dumt å røyke, men noen er altså avhengig av dritten og å skulle slutte med det når resten av livet ser ut til å gå til helvete kan jeg se at er veldig vanskelig.