Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-14, 11:16   #10
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Begrense tilgang til kommentarer på FB

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Har samme problem - som dog er mest irriterande - ein eldre nær slektning som "følger etter" meg i åpne grupper eg er medlem av og kommenterer på det eg måtte skrive der. Er dette mulig også på andre sin vegg altså? Dersom ein venn av meg ikkje har offentlig profil, så kan vel ikkje min slektning sjå kva eg postar der?

Jo, jeg tror det. Mine venner ser hva jeg skriver på mine venners vegger og åpne grupper. Tror ikke det var slik før.

Men dette med begrenset tilgang. Finnes det en måte å gjøre dette på så det blir likt for alt jeg måtte legge ut på min vegg? Det jeg mener er at ut av mine ca 300 venner og bekjente så kunne jeg veldig gjerne tenke meg at ca halvparten ser det jeg legger ut.