Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-14, 20:09   #8
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2014

Conchita er definitivt årets novelty act. Jeg tror ikke den vinner, men den får nok litt jurystemmer her og der. Jeg er overhodet ikke fan av drag, eller pompøse ballader, og Conchita er bare for mye av alt.
Har ikke så veldig stor tro på Azerbajdsjan heller. Mange ballader med i år som kjemper om de samme stemmene, samt at de neppe slipper unna med juks i år (som i fjor, og året før det, og året før det...) ettersom de har alle øyne på seg etter skandalen fra fjorårets kjøpte juryer og telefonstemmer.
Sverige er definitivt vinnerkandidat, men ikke like stor som Armenia. Jeg tror innerst inne det blir Jerevan 2015, men det er lov til å håpe på amsterdam, er det ikke?