Tråd: Kakebilder
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-14, 17:19   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kakebilder

Vi rakk dessverre ikke gjøre denne helt ferdig før gjestene kom. Jeg er jo som alltid superoptimistist og sier at "dette klarer vi!", mens mannen er litt mer "Oj, det kommer til å ta lang tid som vi ikke har ... ". Jeg lager langpannekaker og glasur og ganache og marshmallowsfondant, mens mannen måler og tegner og setter hele greia sammen. Jeg er en igangsetter som heldigvis har giftet meg med en som fullfører prosjektene mine. Og hans tidsestimat var dessverre rett.

Her er den inni. MYE større på innsiden, så vi brenner inne med masse kake. (Her har 20 gjester forsynt seg).

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Tardis nesten ferdig.jpg (27,4 KB, 894 visninger)
Filtype: jpg Tardis inni.jpg (77,6 KB, 887 visninger)

Sist redigert av Fluke : 04-05-14 kl 17:26.
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat