Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-07, 01:35   #14
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betyr 17. mai mye for deg?

Opprinnelig lagt inn av data mannen, her.

Det er vel små sjanser for at de kan lese, men det kan jo hende at det går noe kommentarer til dine venner da.

Men om du er den eneste i din omgangskrets som synes det er kjedelig, så klarer du kanskje å skjule det for barna dine (flinke deg da).

Kan jo hende at du blir revet med av dine egne barn, slik at du får det gøy selv.

Det hadde vært flott

Jeg har ingen interesse av å gi mine barn negative assosiasjoner til en dag de gleder seg til og syns er stat. Egen er jeg, men det finnes da måter for egoisme!