Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-14, 13:19   #15
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Det er ikke noe problem med den fra Ikea. Den er nemlig en lang remse som festet sammen med borrelås, dermed er det store og uante muligheter til å modde den før den monteres opp.

Jeg har to, fordi jeg hadde tenkt å fikse noe greier. Har ikke akkurat kommet så langt, og det har gått noen år.
(De solgte ut skjermene veldig billig ifb. med at IKEA byttet bygg, tror jeg det var. Men den er jo uansett ikke dyr, 295,- kr)

Takk for tips! Det er virkelig noe å tenke på..... Prisen er nok litt av det som drar ned på lampen fra Nikolette Brunklaus. Den er mye dyrere enn fjærlampen.

Edit: GOSH, nå fikk jeg en brilliant ide!!!!

Sist redigert av Joika : 05-05-14 kl 13:27.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat