Sv: Preget festing og moro din ungdomstid?
Var med på en del fester i helgene, men rørte ikke alkohol før jeg var gammel nok. Hadde en rolig kjæreste fra jeg var 15 til 16, men da han ville ligge med meg en måned før jeg fylte 16, så dumpet jeg han, for det kunne jeg jo ikke gjøre, det var jo forbudt... 
Traff en som var en del år eldre enn meg da jeg var nesten 17, og var sammen med han i nesten to år, fram til jeg fikk vite om kona hans. På grunn av at han var så ferdig med festing, og var begynt å bli praktiserende muslim, så festet ikke jeg så mye, heller, men vi hadde jo felles vennekrets, så en del fester var vi jo på, fordet. Takket være han, skjønte jeg at jeg måtte konsentrere meg om skolen istedenfor festing, så jeg var veldig rolig, egentlig.
Da jeg var nesten 19 ble det slutt mellom oss, jeg ble muslim etter det, og ett år etter giftet jeg meg med pappaen til Malika og Sofiane, og da var jeg ivertfall ferdig med festing.
Jeg har vært full (altså, spade full, amøbe, flytende) tre ganger i mitt liv.
Jeg var alltid hjemme klokken ni, klokka ti etter at jeg ble 18, faren min lot meg ikke ha nøkkel, og han låste døren etter klokken ni, så da fikk jeg værsågod være hjemme, ellers kunne jeg bare drite i å komme hjem.
|