Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-14, 12:44   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanskelig er det å brodere en bunad?

Hvor langt er et tau?

Du sier ikke om du noen gang har brodert før? Du sier heller ikke om du har forsøkt å brodere på ull tidligere, som jeg for min del synes er noe ganske annet enn å brodere på lin eller bomull.

De fleste leverandører av gjør-det-selv-sett for bunad, tilbyr prøvelapper som man kan brodere en bit av mønsteret på. Jeg ville forsøkt en slik først, for å teste om det er noe for deg.

Selv er jeg flink til å brodere og trodde det skulle være grei skuring å brodere en barnebunad, men jeg får fryktelig vondt i armen av å brudere med og på ull, så det måtte jeg bare gi opp.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat