Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-14, 11:53   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bor i by og ikke har bil

Var i Berlin i fjor sommer. Hekkan for et fantastisk kollektivtilbud, jeg savner nesten DET mer enn all den veganske maten man også fikk overalt.
Kollektivtilbudet i Stavanger og omegn sucks, og nå bor vi jo landlig til uten noen som helst busser i helgene og et par busser til hverdags, så vi må ha hver vår bil for å i det hele tatt komme oss noen steder om vi ikke skal sitte og råtne hjemme dag ut og inn (eller komme oss på jobb, for eksempel).

Hovedbilen er hybrid da, så i rushen går den kun på strøm.

Egentlig har jeg vel ikke noe i denne tråden å gjøre, men kom bare på dette med Berlin da jeg så det ble nevnt en tysk storby over her. Det var himmelrike altså.

Sist redigert av Dixie Diner : 18-05-14 kl 12:27.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat