Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-14, 12:30   #37
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vørterøl, alkoholfritt øl og 13-åringer

Jeg har vært glad i øl siden jeg var helt liten. Jeg fikk smake en bitteliten skvett på julaften hvert år, men aldri mer enn det. Fra jeg var 6 til 12 bodde vi i et land hvor alkohol var forbudt, ergo var det kun alkoholfritt øl å få tak i. Men jeg fikk ikke siden mamma syns det føltes feil og ikke ville at jeg skulle venne meg til smaken.

Jeg har tenkt litt på dette, og må si jeg ikke tror det ville hatt noen negative konsekvenser å gi meg alkoholfritt øl. Når jeg drakk alkohol skulle jeg uansett på fest, hadde det ikke vært øl ville det vært cider eller sprit. (Jeg kommer fra en tid før rusbrus. )
Og jeg anmoder min 18-åring om å holde seg til øl når han drikker alkohol, i mine øyne er det den 'snilleste' drikken. Relativt lav alkoholprosent og full av bobler og kalorier som gjør deg mett i magen.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat