Tråd: Helvetesuka
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-14, 17:18   #19
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helvetesuka

Jeg synes det høres litt interessant ut, jeg, men det er kanskje fordi jeg er ganske fornøyd og ikke ville ha gjort så mange endringer fra normalen? (Ikke at jeg er i nærheten av normalen nå...)

Jeg ville ha brukt mye mindre tid på internett, og i stedet brukt tid på å lese, fått unna husarbeid jevnere, vært mer ute, vært mer oppmerksom mot ungene, trent et par ganger i uka, lagt meg tidligere og stått opp før. Alt det er ting som jeg veit får meg til å føle meg bedre på sikt når jeg bare kommer i gang og gjør det, så jeg ser ikke akkurat på det som lidelse... Det kommer jo an på hva slags føringer man legger for seg sjøl? Jeg tenker ikke at jeg må være perfekt, i alle fall, bare gjøre flere ting som er bra for meg, og som gjør at jeg har det bra. Uten at jeg veit om det passer med budskapet i boka, som jeg ikke har lest. Kanskje jeg skal.