Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-06, 10:53   #5
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Jeg leste Isfolket da jeg gikk på barneskolen. -Begynte i hvert fall, og så gikk jeg og ventet og ventet på hver nye bok i serien. Søstra mi og jeg hadde en liten sørgestund da Tengel og Silje døde. Det var SÅ utrolig trist, så vi satt og gråt sammen på jenterommet. På ungdomsskolen hadde jeg og klassens desidert smarteste jente stadig puggekonkurranser om Isfolket, der vi ramset opp navn, slektsforhold, fødsels- og dødsdatoer og alt mulig annet fra seriene. Da noen gikk opp i Isfolket på Kvitt eller dobbelt, kunne vi selvfølgelig svare på absolutt det meste hjemme i stua. Ingen skal si at bøkene ikke engasjerte i hvert fall. Etter så grundig lesing den gangen har bøkene fått hvile i mange år.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat