Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-07, 22:25   #41
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Preget festing og moro din ungdomstid?

Jeg var et skremmende barn.

Jeg tok "studiene" altfor særiøst, altfor tidlig. Mitt ungdomsopprør bestod i å melde meg inn i kristent skoleungdomslag ..... pappa er gammel akp'er.

Foreldrene mine ble VELDIG glade første gang de tok meg i å ha vært full. Da var jeg 15 (dette er jo egentlig ganske tidlig, men så "snill" hadde jeg altså vært). Da jeg var russ fikk jeg en 1000-lapp av pappa mot at jeg lovte å bruke den opp på fest, tull og morro.

Så begynte jeg å studere. Det var fest og morro, men jeg tror ikke at det gikk nevneverdig utover studiene.