Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-14, 23:04   #89
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?

Litt før ni satt jeg og organiserte fotballting pr. mail. Jeg er lagleder for lagene til ungene og alt skal skje på en gang denne uken. J14 skal være balljenter på Eliteseriekamp i mrg. info kom litt sent fra klubben så det måtte distribueres. I tillegg skal et lag spille kamp onsdag, må fikse kjøreliste og spillere, og et lag kamp torsdag, sende ut mail til spillere. G10 skal arrangere serieturnering for 6 lag onsdag, må organisere kampoppsett, kiosksalg, fikse dommere og sende ut til lag som kommer og egne lag. I tillegg har vi en lunefull bil for tiden så det ble et par telefoner til pappa for hjelp. Så skal jeg til Oslo i utdrikkingslag i helga sammen med søstra mi så vi holder på å planlegge litt tur. Det skjedde mellom halv ni og halv ti Ikke spesielt stille, rolig og romantisk her i gården i kveld.