Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-14, 00:05   #95
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?

Da satt jeg i et SU-møte i den åpne barnehagen vi brukte frem til i høst (og som vi kommer til å begynne å bruke igjen til høsten når minstemor runder året). Hadde tenkt å jogge frem og tilbake, men sliter veldig med bekkenvondt for tiden og hadde meg en joggetur i går så jeg turde rett og slett ikke trigge det mer. Så da vannet jeg blomster og bed da jeg kom hjem i stedet for, siden jeg jo sparte litt tid på å kjøre. Og så spylte jeg gårdsrommet og noen vinduer og dører og fikk satt på et par maskiner med klær og ordnet en del før jeg satte meg ned med kveldsmaten nå. Skal surfe littegrann til før jeg må ordne noe papirarbeid og så blir det en tidlig kveld på meg siden jeg må opp tidlig i morgen (og minstemor holdt koken mer eller mindre hele natta som var slik at jeg fikk masse deilig kvalitetstid med henne fremfor noen sårt tiltrengte timer med søvn så de tenker jeg å ta igjen i natt).

Vanligvis ville jeg ha vært på innebandytrening i 21-tiden på en mandag, men den ble avsluttet for sesongen forrige mandag så det var leit (men praktisk siden jeg uansett ikke kunne ha gått i dag og nødig vil avlyse noe).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat