Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-14, 15:45   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er friluftsliv? Hvordan "bruker" du naturen?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Friluftsliv er for meg opphold eller tur i fri natur. Parker og hager blir litt annerledes synes jeg, det er park- og hageliv.

Jah.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det er å være ute for å være ute, ikke for å trene på vanlig måte eller for å sole seg. Man er ute for å være i naturen og bruke naturen. Park og hage utgår, det må være fri natur synes jeg.

Og den.

Jeg har noen løpeturer som bare tilfeldigvis er løpeturer i Marka. Men jeg har andre løpeturer der naturopplevelsen er en mye større del av greia. (Forskjellen illustreres gjerne av at jeg på sistnevnte ofte stopper og tar bilder. )

Vi er ikke så veldig "flinke" til å virkelig bruke naturen, men vi liker å rusle til eller langs elva. Ungene bygger pinnehytter i skogen bak huset. Vi sykler til et vann i Marka. De siste to somrene har vi hatt en kano+telttur. Vi går søndagsturer, men sykler oftere.

Om vinteren går vi langrenn.