Tråd: Reinkarnasjon
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-06, 11:03   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reinkarnasjon

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg syns faktisk det mest logiske (for meg) er at reinkarnasjon eksisterer. At vi skal leve i alt fra 0-110 år på jorden og så bare opphøre, er totalt ulogisk i mitt hode. Energien må vel forsvinne ett sted? At vi skal til himmelen alle mann er også fullstendig ulogisk i mitt hode, det må jo bli skikkelig overfylt der etter en stund. At vi blir gjenfødt syns jeg høres mest "fornuftig" ut, og mest logisk.

Så ja, jeg tror fullstendig på reinkarnasjon.

Logikk er vanskelig når man ikke har noen "bevis" synes jeg..

Men jeg tenker, enn så lenge, at når vi dør så blir vi "ingenting"... jeg tror ikke vi kommer til noen himmel (og noen til helvette).. Men jeg kan tro på at ikke alle "sjeler" dør.. og derfor kan jeg noen ganger tro på gjenferd .. men andre ganger blir jeg usikker igjen

Jeg lurer på om jeg ville hatt ett annet syn på dette om jeg noen gang hadde mistet noen som sto meg nær? At jeg hadde funnet trøst i at det var noe mer etter døden?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat