Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-14, 19:53   #11
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer sett i 2014

1) Frost: Så med minste. Hun elsket den, jeg syns den var passe koselig. Staselig forfilm - se denne på kino.

2)Pitch Perfect: God fredagsunderholdning for meg og eldste. Jeg er ikke fan av Glee, så jeg hadde ikke høye forventninger, men den var overraskende bra. Musikken var ikke så ille heller.

3)The internship: Ganske platt, litt skuffende.

4)Alan Partridge - Alpha Papa: Fornøyelig. Positivt overrasket, jeg er egentlig ingen partridge-fan. Men denne var morsom.

5) Elysium. Nja, tja. Ikke en dårlig film, men jeg ble sittende igjen med et inntrykk av at den kunne ha vært så mye bedre. Litt mye slossing, litt lite fokus på personene og historiene, og motivasjonen bak handlingene for andre enn hovedpersonen.

6) Riddick: Nei. Ikke gidd. Elendig. Nei.

7) Hunger Games Catching Fire: Bedre enn eneren, likte den veldig godt. Gikk rett hjem hos sjette-klassingen også, vi gleder oss til neste film.

8) The Lone Ranger: Denne så jeg uten noen som helst forventninger etter massiv kritikk både her og der. Jeg ble absolutt positivt overrasket, underholdene og ganske morsom. Mer enn godkjent.

9) Thor: The dark world: Den var litt teit. Jeg hadde jo forventet det, men jeg skjønte ikke helt greia. Hvor kom det røde stoffet fra? Men for all del, underholdende nok.

10) Starving Games: Med eldste. Parodi på Hunger Games. Eldste lo seg fordervet (og har sett den opptil flere ganger i ettertid med venninner), jeg humret litt i blant, og mannen fant seg noe annet å gjøre. Anbefales med andre ord for tweens og fjortiser som liker Hunger Games. Ligger på Netflix.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat