Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-14, 14:45   #9
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye spiser en 10-/11-åring?

En snittdag for Andungen tipper jeg er omtrent slik:
Frokost: 1 porsjon Cheerios med ekstralettmelk.
Skolemat: 3 brødskiver, syltetøy/spekemat/leverpostei, agurk, 1 kiwi eller druer, skolemelk
Formiddagsmat: Yoghurt med kornblanding,
Middag: typ to kjøttkaker, to poteter, mye gulrøtter eller så mye brokkoli jeg får i ham.
Evt et halvt kyllingbryst, en fiskekake, 100 gram fisk, 100-200 gram pasta, samme med grønnsaker.
1-2 porsjoner suppe, med flatbrød eller rundstykke til. (Evt så mye foccaccia han får plass til, om han får lov.)
Mengden varierer selvsagt med hva han liker og ikke.
Kveldsmat: middagsrester eller et par-tre skiver.

Ofte eple el på fotballtreningene.

Generelt skulle jeg gjerne hatt i ham mer frukt og grønt, og også mer proteiner.

Han trener fotball to ganger i uka, spiller kamp en gang i uka og trener taekwondo en gang i uka. Går eller sparkesykler til skolen, sykler til de fleste treningene og spiller ellers bordtennis med alle som har tid eller lyst.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat