Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-14, 23:36   #4
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ha ha, du kan risikere det motsatte av ønsket effekt: mer mus inne, hvis du skaffer deg katt. Foreldrene mine har visst en del mus i hagen, og de blir ofte pent dandert på trappa, eller inne i stua.

Jepp, her har vi jaget, matet, trøstet, begravet og satt fri (og enda til klatret i høyden etter) et ukjent antall mus og fugler de siste par ukene så her hadde vi nok hatt mindre problemer med den slags om vi ikke hadde hatt katt

Godt det ordnet seg hos Polyanna (men fy fader for en tortur å måtte høre på stakkars rotta - jeg hadde kastet opp, kjenner jeg). Håper det går like bra hos deg, Palmen (minus ulydene da)!

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat