Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-14, 13:57   #17
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva spiste du til frokost?

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

I dag spiste jeg 1,5 fullkorn polarbrød med 0,5 grov leverpostei med agurk, 0,5 med krydret skinke og 0,5 med skivet skinkeost, omtrent det jeg spiser hver dag og melk til.
Din frokost var jo veldig fin da.

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Det var en langt mer forseggjort forkost enn hva jeg pleier å ha. Høres deilig ut!

I ukedagene spiser ingen av oss frokost hjemme; ungene spiser i barnehagen og mannen og jeg spiser medbragt forkostmatpakke når vi kommer på jobben. Alt for å maksimere sovingen på morgenen. For mi del består frokosten da av en skive hjembakt grovbrød med f.eks brie.

I helgene blir det litt mer forseggjort, men vi er ikke helt der ennå at vi har fellesfrokost. Ser for meg at vi begynner med det igjen ila. året.

Nå er jo jeg hjemmeværende da, så det er jo lett for meg å lage forseggjort frokost.
Jeg følger SCD dietten for tiden, og kan ikke en gang spise glutenfritt brød så det blir "fried breakfast" hver dag. Men det hadde vi forsåvidt stort sett hele tiden før også.

Jeg kan anbefale å lage majones selv. Veldig enkelt om man har en stavmikser, og mye bedre syns jeg.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat