Tråd: Miley Cyrus
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-14, 12:27   #94
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Miley Cyrus

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Nå synes jeg du undervurderer meg, Lisa. Det er en grunn til at jeg er glad for at ungene mine ikke har oppdaget MC og at jeg ikke ville tatt dem med på konsert med henne.

Selvfølgelig er det ikke direkte sammenlignbart, men har du sett coveret på Lovsesexy? Det var rimelig kontroversielt da det kom. Og mange av Prince sine tekster, konserter og videoer er superseksualisert. Faktisk har han mange antrekk som likner på Miley sine (inkl. like mye rompeballer). Er Princes "pulebevegleser" noe annerledes enn MCs "pulebevegelser" (som du kaller "fuck me" posisjoner).

Objektivisering av kvinner i popkulturen er ekstrem. Men jeg vet ikke om jeg er enig i at MC er verstingen. Og det er i hvert fall ingen løsning at en av de store kvinnelige idolene kler på seg og slutter å spille på seksualitet. Jeg synes dette er en veldig vanskelig diskusjon, fordi jeg synes det er lett å peke i feil retning.

Og som takk for meg i denne tråden, - nei overhode ikke meningen å undervurdere deg så beklager hvis det oppleves slik. Men jeg blir fryktelig lei meg av mye jeg leser her men har som vanlig vanskelig med å uttrykke hva jeg mener når jeg blir provosert.

Mitt siste ord er at jeg kunne ønske det kom et motkultur mot alt dette og at vår generasjon, vi som vokste opp med brune og oransje "unisex" klær bare nektet å "delta" i denne galskapen av hensyn til våre jenter OG gutter.