Tråd: Miley Cyrus
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-14, 20:17   #107
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Miley Cyrus

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Dette klarer jeg ikke hisse meg opp over, hun er en artist og kjører et show. Selv var jeg 12 når jeg så Alice cooper med sine blodige remedier på scenen, et show det og. Det er jo underholdning, og vi må lære våre etterkommere hva som er virkelig og ikke, og hva som kan tolereres og ikke. Nå i disse dame-med-skjegg-tider.

Jeg kjenner etter veldig jeg også og klarer ikke helt å hisse meg opp eller engasjere meg veldig.
Vi har hatt Marilyn Monroe, Madonna, Britney Spears og nå Frk. Cyrus, Lady GaGa og Pink. Flaggermusspisende Ozzy Osborne, Alice Cooper, som vistnok tilba djelvlen om man leste tekstene baklengs. Alle med sine sensasjon-image.

Jentene på 15 som jeg hentet i går var skjønt enige om at hun hadde ett veldig upassende og lite feminint språk. Hun kler seg dristig og lever utsvevende, hun lever i en helt annen verden!

Se heller mer kritisk på de fordummende barne-tv'ene ungene får servert hver fordømte dag. - er min mening.