Tråd: Miley Cyrus
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-14, 13:42   #108
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Miley Cyrus

Jeg fikk billetter på jobben, og tok med meg to jenter på 15 og 16 år. Ingen av de spesielt fan, men dette var deres første konsertopplevelse.

De hadde litt blanda følelser i ettertid. Stort å være i TA med så mye folk. Så nærme en stor stjerne etc. Samtidig var de sjokkert og flau over språkbruk og deler av showet.

Jenta kan jo synge, hun vet å skape blest rundt seg selv. Jeg er ikke bekymret for jentene jeg hadde med meg. De virket fornuftige og reflekterte i ettertid. Og litt himmelfalne over alle de lettkledde jentene som hadde stått i kø i timesvis utenfor arenaen og søplet til noe innmari. De så sjokkert på alle jentene som måtte bæres vekk og få hjelp av helsepersonell, og var sjeleglad for at de ikke sto nede på gulvet i trengselen og varmen. Og de virket litt sjokkert over de som åpenbart var såpass beruset at de ikke kan ha fått spesielt mye ut av konserten. Jenter som var driting og satt på fortauet utenfor med oppkast på skoa og sånn.

Jeg hadde ikke sluppet jentene dit alene i hvertfall.

Selv var jeg på Valle Hovin i en alder av 14 med noen venner bare. På GNR. Svimte av og måtte bæres unna i varmen. Ikke skjønner jeg at jeg fikk lov til det men. Gikk nå bra det og.