Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-14, 18:12   #1
Rebella
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2013
Rebella har et hav av muligheter foran seg
Standard

Berit Riise raser mot sønnens eks i media

I anledning John Arne Riise sitt tredje bryllup dukker det opp en del klikksaker, og noe av det mest "interessante" var vel denne her;

http://www.tv2.no/2014/04/04/underho...-norge/5469048

Slik jeg tolker det har John Arne Riises andre frue informert på facebook om at hun fremdeles var gift med han på papiret. Dette snappa Se og Hør opp, og fikk det på forsida. Dessverre for den tredje tilkommende; Louise Angelica endte gråtende i forsterstilling pga denne betente forsiden, og John Arne som har behov for å beskytte Louise Angelica er nå i krig med Se og Hør. Og DA fyrer Berit Riise, "raser" mot ekssvigerdatteren og regelrett sjikanerer henne på facebook. Hun får seg til å kalle mora til to (? som jeg forsto det...) av hennes barnebarn for både det ene og det andre, insinuere at hun mangler stil og klasse og ramse opp angivelige plastiske operasjoner. Som kronen på verket vil ikke JAR ha noe med sin eks, og mor til to av hans barn, å gjøre.
Samme hvem sin "feil" dette her er; det er tross alt barn involvert. Jeg mener man bør kunne spare seg for å henge ut den andre foreldren på denne måten, uansett hvor sint man måtte være. Og IHVERTFALL bør man slippe at mor/ekssvigermor skal drive på sånn...

Rebella er ikke aktiv   Svar med sitat