Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-07, 18:24   #53
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Preget festing og moro din ungdomstid?

Jeg var speiderjente og sang i kor, i kristne miljøer, men var ikke fanatisk kristen. Fikk meg kjæreste rett før jeg ble 15, som var fire år eldre, hadde bil og jobb og som jeg var sammen med i 5 år. Likte ikke alkohol, så jeg begynte ikke å drikke før jeg var 19, men var gjerne med på fester som observatør og gikk når det tok av og ble tragisk. Debuterte seksuelt da jeg var 16, men det var jo under særdeles ordentlige forhold med kjæresten.

Det var først da jeg slo opp med typen og reiste utenlands og begynte å studere at jeg festet og hadde det gøy. Men det gikk ikke utover studier, så jeg har ikke tatt nevneverdig skade av det.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat