Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-14, 11:54   #2
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The cousins war-series av Philippa Gregory

Ja, jeg har lest dem. Jeg har lest samtlige bøker av Philippa Gregory, og historikken henger absolutt på greip.

Hun har en tendens til å snike inn bittelitt overnaturlighet i hjørnene iblant, det irriterer meg, men ellers så er bøkene hennes veldig godt researchet. Hun har en doktorgrad i litteratur, og det merkes at hun har en høyere akademisk utdannelse.

Du trenger ikke lese dem i "riktig" rekkefølge, de er skrevet fra forskjellige perspektiver på konflikten, og med litt forskjellig tidsrom.