Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-14, 11:59   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Camping] Kjørevogn med plass til fem?

Jeg tror du skal slite for å finne en vogn som bare har totalvekt på 1300kg som rommer fem personer. Da må du over på lette vogner som Adria eller litt eldre vogner som er lette. Husker ikke hvilke typer som er det. Veldig mange kjørevogner har totalvekt på 1500kg. Vi har kjørt mye rundt med campingvogn tidligere med tre barn, og skulle jeg hatt vogn igjen så er kriteriet fem ferdig oppreide senger som en ikke må sitte i om en må være inne i vogna på hurtige stopp, men at en har en egen salong med bord da. Jeg har sjekket mye rundt vogner og også kjørevogner med plass til to voksne og tre barn, og den ultimate vogna jeg har funnet er denne typen Burstner vogn om vi skulle hatt kjørevogn igjen. Kjørevogn bør ikke være mer enn 230cm bred heller for at det skal være optimalt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat