Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-14, 12:02   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Camping] Kjørevogn med plass til fem?

Adria vogner er ganske lette vogner og mange av dem har trippelkøyer. Jeg synes det blir for trangt for ungene med trippelkøye nå når de har blitt så store, men vi har hatt det tidligere. Denne vogna burde fylle dine kriterier, men da må dere reie opp voksensenga, men en har et par sitteplasser utenom også, og det er jo bra. Jeg kan love at jeg har sjekket mye rundt kjørevogner og det med tre barn med og vekt. Og skal dere ha kjørevogn, så for all del ikke kjøp med fortelt. Kjøpt med markise og med vegger til å sette på ved behov for å ha som uteplass under tak isteden for fortelt om dere har tenkt å flytte en del rundt på dere.

Sist redigert av Elisabet : 31-05-14 kl 12:12.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat