Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-14, 14:14   #60
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg er helt rolig og blodtrykket stabilt.

Lurte mer på om du mente det burde være slik for alle i den alderen. Selv fikk jeg ikke være med som jeg skrev over her. Jeg syns det var kjipt. Og det hadde ingeting med selvstendighet å gjøre. Jeg flyttet hjemmefra som 18-åring og har klart meg selv lenge før den tid. Det handler mer om følelsen av å være inkludert...

Jeg håper jo guttene vil være med oss på ferie lenger enn jeg var! Og jeg innbiller meg at jeg vil være villig til å legge opp til det i større grad enn mine foreldre gjorde.

Da jeg var 17 jobbet jeg nok hele sommeren, sånn i alle tilfeller.