Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-07, 19:52   #12
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da har jeg og kjøpt meg Mei Tai

Opprinnelig lagt inn av Mathias sin mamma, her.

Da får vi jo brukt den ganske mye. Er de veldig kompliserte å ta av/på?

Det er enklere enn det kan se ut som. Til Babyhawk følger det med en ganske god bruksanvisning også. Jeg liker veldig godt knytemetoden de bruker i den når jeg skal ha lillegutt foran, bortsett fra at jeg tvister (tvinner) stroppene på ryggen hans, tar stroppene under bena hans og knyter bak, istedenfor å knyte under rompa hans og ta stroppene bak. Du kommer helt sikkert til å bli fornøyd. Babyhawk (eller toddlerhawk som jeg har som er litt lenger i panelet) er den beste MeiTai jeg har prøvd til nå, og tror det er en 10-12 forskjellige jeg har prøvd nå på div. treff og hos venninner.

Kan jo bare fortelle om en nabo av meg som aldri kunne bære i Baby Bjørn pga. bekkenet og klaget over at hun fikk vondt i ryggen av å bare bruke den noen få minutter. Når hun fikk prøve min Babyhawk så skulle hun ha en sånn på dagen, og kan bære tulla si lenge uten å merke noe i bekkenet eller andre vondter. Jeg kan bære gutten min på snart 10 kg i flere timer uten å bli sliten.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat