Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-14, 08:49   #126
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er ganske rart å tenke på hvor annerledes det har blitt. Mange småbarn har jo vært mer ute og reist enn det jeg som nærmer meg 50 har.

Jeg tenkte på det senest i helga da jeg så på FB hvor mange mor&barn-turer til London jeg hadde i feeden min. Ta med ungene til London på konsert, f.eks. Hadde ALDRI skjedd i min tid. Vi var i syden tre ganger på 1,5 år da jeg var 7–8, men etter det var vi aldri lengre enn Sverige. Da jeg var 12 dro vi til Vasa. Det var nesten litt galskap. Såååå langt. Da jeg reiste som utvekslingsstudent til USA da jeg var 17, var det ni år siden jeg hadde vært oppe i fly. Feriene ble stort sett tilbragt hos besteforeldre eller hjemme.

Jeg var for øvrig på min siste familieferie da jeg var 14. Jeg tror dog ikke jeg var hjemme alene noe særlig før jeg var 18. Ikke fordi jeg ikke fikk, men fordi jeg var hos besteforeldre og venner mens resten av familien var på ferie.

Min eldste har fått være alene hjemme siden han var 16. Vi har hatt en eller annen voksen-backup i tilfelle sykdom og sånn.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat