Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-14, 14:37   #170
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Det er temmelig utenkelig at eldstejenta (15 år) ikke skal være med på ferie neste år. Jeg er også ganske sikker på at hun selv ser det som en selvfølge at hun skal være med på ferie. Jentene liker heldigvis både sol, strand og storbyer like godt som sine foreldre så jeg ser for meg flere år med kjekke familieferier framover. Vi har det jo så kjekt sammen på tur!

Jeg ogsaa tror at jentene vaare blir med paa ferie i mange aar fremover, MEN jeg tror ogsaa det fordrer at feriene blir paa deres premisser, ogsaa. I mange familier er kanskje foreldre og barn saa like at man ikke reflekterer over det en gang, det bare blir slik automatisk. Eller at man er saa forskjellige at man har hatt det innarbeidet hele tiden at man har separate ferieturer eventuelt legger opp ferie slik at det blir litt av alt.