Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-14, 15:07   #176
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg synes alltid at ferie med ungene har vært hyggelig, men det har blitt veldig mye mindre jobb de siste par årene. Nå som de begge klarer å sysselsette seg selv med enten en bok, tegne, DS eller noe annet enn å springe rundt.

Jeg håper at ungene skal feriere med oss i mange år. I år skal vi "gjøre" østkysten av USA. Dette har mannen og jeg ventet lenge på, og de andre tingene vi drømmer om å gjøre tror jeg også vil inkludere barna i ganske lang tid fremover. Men selv takket jeg altså nei til tradisjonelle sydenferier for å få være hjemme alene og jobbe. Jeg ville faktisk helst det i ganske mange år. Når jeg begynte å studere ble jeg med foreldrene mine på ferie igjen, for da trengte jeg noen til å betale.

Må presisere at det ER hyggelig å dra på ferie med barna. Vi koser oss alltid da, men jeg ser jo frem til yngste blir litt mer moden og satser på at det skjer en endring etter skolestart.