Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-14, 00:55   #21
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rimelig hotell Stavanger området?

Jeg skal sende deg et tips på noen fra Mitt Anbud som du ikke bør velge i alle fall. Om jeg kommer på hva han og firmaet heter. Endte med at jeg måtte stå i siste liten og skrubbe som en gal og allikevel ble det ikke i den stand jeg ønsket å gi fra oss leiligheten til de nye eierne.

Ellers er SAS-hotellet i Løkkeveien veldig fint da. Men greit å ikke være nyforelsket og kline for mye i bassenget siden de gjerne kommenterer det når man kommer i resepsjonen etterpå. Har jeg hørt Men det er kanskje ikke noe overhengende fare for deg om du tar med tuppa di. Her er hver etasje innredet med ulikt tema, det er jo litt kult (i alle fall var det det før).

Ellers ligger det et Clarion-hotell like ovenfor Royal SAS som jeg likte best av de to. Fine rom og veldig god frokost.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat