Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-14, 11:48   #49
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Drivhustråden

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

I fjor blåste det overende, rev med seg en god del av plantene, og ble demontert i liten storm av min mann som puttet det inn i boden, og ristet på hodet når jeg spurte om jeg kunne sette det opp igjen i helga, han mente jeg trengte et nytt.

Hva har du planer om å kjøpe i stedet?

Hvis ikke drivhuset kan stå der jeg ønsker (regner med jeg må søke kommunen selv om det er under 15 kvm pga tomtegrense slik at de tre berørte naboene får uttale seg) så må det stå et sted det er utsatt for mye vind. Huset vårt ligger høyt oppe og det blåser mye når høst- og vinterstormene slår inn.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat