Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-14, 15:07   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lenger

Jeg syns livet blir veldig vanskelig om man hele tiden skal vurdere om de som blir spurt om noe er i stand til å ikke føle et imaginært press. Søsknene mine har ofte hatt med venner på tur, og det er ikke mitt inntrykk av at foreldrene har hatt noe i mot det, eller å bli spurt i det hele tatt.

Man må jo selvsagt være taktfull i hvordan man spør, hva man spør om, og hvem man spør, og kanskje ta det opp med foreldrene før barnet, men om man ikke skal kunne spørre om slike ting blir livet fryktelig vanskelig, syns jeg.

Hadde noen spurt oss om Hiawata kunne være med en hel sommer hadde vi sagt nei, helt uten problem, Ikke basert på økonomi, men på at vi kun har ett barn, og vil gjerne tilbringe ferien med ham. Det hadde ikke vært vanskelig i det hele tatt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat