Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-14, 17:40   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslutningsgave til lærer?

Den dyreste gaven jeg har fått er et gullsmykke med et anheng av kommunens "maskot" eller hva jeg skal kalle det. Jeg har ikke brukt det for å si det sånn. Jeg har fått vase, som er greit nok. I fjor fikk jeg et "Hjertesmykke", og det ble jeg faktisk veldig glad i.

Jeg vet jammen ikke hva jeg kunne tenkt meg å få. En blomst er vel så hyggelig synes jeg. Forresten så fikk jeg også en bok der alle elevene hadde skrevet en hilsen til meg i fjor. Men bilder av de og sånt. Det er helt klart den fineste gaven jeg har fått av elever.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat