Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-14, 22:12   #256
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lenger

Vi takket nei til en invitasjon i mai om å la eldste bli med en venninne til utlandet i juli. Vi har for tiden PLENTY å bruke penger på, og hun skulle i såfall hatt penger til tog fra mine foreldre til OSL, fly til BGO, fly til utlandet med ganske dyre siste-liten-billetter og lommepenger. Det falt meg ikke inn å la dem betale, selvsagt ikke. Min datter skulle ikke være med som en tjeneste til dem, det ville vært for å være grei mot henne. Jeg syntes ikke det var flaut å si at jeg ikke gadd å bruke like mye på hennes lille ukestur som hele bolig-budsjettet vårt på familieferien.

Det er kanskje der forskjellen er, kanskje? Barn man inviterer med som selskapsdamer/selskapsherrer skal man betale for, barn som er så heldige at de får være med bør betale selv? Man betaler i såfall fly og lommepenger selv, men ikke noe annet?