Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-14, 07:51   #261
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lenger

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg er ikke enig i at man, fordi det finnes foreldre som alltid synes slike forespørsler er kjipe, skal la være å spørre. Det finnes helt sikkert foreldre i andre enden av skalaen som ville blitt kjempeglad over at barnet ble spurt.

Det har jeg da heller aldri sagt. Jeg har bare fortalt hvordan jeg opplevde det, for å nyansere bittelitt hvor greit det er å bare ta med et ekstra barn på sommerferie som selskap for enebarnet. Det er jo også andre her som forteller at de har opplevd det som litt vrient.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat