Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-14, 08:48   #265
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lenger

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

For meg vil det alltid legge en viss demper på ferien om jeg må ha et ekstra ansvar for at andre barn har det bra og koser seg. Jeg klarer ikke å være helt meg selv da og ville nok styrt og ordnet hele tiden for at vedkommende skulle trives ekstra godt. Det er noe helt annet ¨å reise med en annen familie syns jeg. Og for meg blir det ikke så fin ferie som når vi er alene. Rett og slett. Det handler nok mest om personlighet og jeg er ikke sånn som syns det er så fryktelig stas å ha ansvar for andres barn.

Jeg har det også sånn, og ser ikke akkurat nå for meg å ha med et ekstra barn på ferie, nettopp av den grunn. Men det kan jo være ting er annerledes dersom lillesøster er 16 år og har en bestevenninne som familien kjenner godt og der jeg vet at de to sammen er selvdrevne. Det er ingen av storebrors kompiser nå jeg hadde tatt med meg på en særlig lang tur. Det holder lenge med overnatting hjemme.

Dersom jeg skulle bedt med meg en ekstra, ville det vært et barn jeg kjente godt, der jeg også kjente foreldrene godt. Tanken skulle vært forelagt foreldrene før barna hørte om tanken, og jeg tenker dette måtte vært foreldre jeg hadde et så godt forhold til at vi åpent kunne diskutere og bli enige om det økonomiske.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat