Tråd: El-sykkel
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-14, 21:29   #15
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: El-sykkel

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Hvor mye "drahjelp" får man? Jeg har lurt på om EL-sykkel kunne vært noe for meg, men den må hjelpe til ganske mye om det skal være vits. I tillegg lurer jeg på om det vil være mulig å finne en liten nok EL-sykkel. Jeg passer jo bedre de største juniorsyklene enn de fleste voksensykler...

Min svigerfar kunne komme seg rundt på sin el sykkel, helt til han ble så dårlig at han trengte surstoff tilførsel. Han hadde lungekreft og lungeemfyseum og meget dårlig lungekapasitet. Han kunne ikke gå opp trapper på samme tid.

Sist redigert av meisje : 05-06-14 kl 21:37.
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat