Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-14, 11:11   #4
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er tjukke folk de nye kvinnene?

Her nevner du veldig mange ting på én gang, og jeg vet ikke om jeg er enig i alle premissene dine.

Er overvektige den nye underklassen? Nei, finnes det noe belegg for å påstå det? Er man sterkt overvektig, kan det gå ut over helse, jobbmuligheter osv., men moderat overvekt gjelder jo så mange av oss, at jeg kan ikke se at det skulle utgjøre en ny underklasse.

VG og Dagbladet er individfokusert uansett hva temaet er, men det er da ingen tvil om at fedme blir sett på som et samfunnsproblem hvis man løfter blikket fra avisforsidene. Jeg er ikke enig i at Statens arbeid er individfokusert eller at man ikke gjør noe for å motvirke økt fedme. Viser forskning at sukkerskatt og (sunn) skolemat forebygger fedme f.eks.? Og det gjøres jo mye for å påvirke hva folk spiser og ikke spiser, f.eks. gjennom helsestasjon, skole osv.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat